Please turn on JavaScript to view this site properly.
Last Updated on 15 Apr 2024

Anthem Alpha Testing Akan Bermula, Tapi Bila??

Electronic Arts dan Bioware telah mengumumkan ujian Anthem Alpha akan bermula pada weekend ini 8-9 Disember. Ujian ini dibuat untuk menunjukkan bagaimana game Anthem ini dibentuk dan ceritanya. Tapi EA telah memberitahu siap-siap bahawa ia mungkin akan menjadi satu pengalaman yang hebat dalam game ini sebab ada matchmaking dan server load dalam kapal terbang.

Ujian mainan ini dilakukan pada spesifikasi PC.  Apabila permainan sci-fi Action-RPG siap, ia akan di release pada PC, Xbox One dan PS4 pada 22 Februari 2019- tapi korang boleh pilih satu daripada semua itu. Cumanya, korang perlu ada akaun EA untuk sign-up alpha dan ianya mungkin juga tidak menjaminkan yang korang akan boleh terus akses. Kalau korang memang minat Anthem ni, EA akan membuat demo pra-pelancaran PERCUMA pada awal tahun depan. Untuk VIP pula ia akan bermula pada 25 Januari 2019.

Terdapat empat sesi ujian yang dijalankan semasa alpha, sehari dua sesi, dan korang boleh mendaftar dengan sebanyak mungkin yang korang nak. Inilah spec yang korang perlukan untuk mengambil bahagian dalam ujian:

  • OS: 64-bit Windows 10
  • CPU: Intel Core i5 3570 atau AMD FX-6350
  • RAM: 8 GB RAM
  • GPU: Nvidia GTX 970 4GB, AMD R9 390 8GB
  • HDD: sekurang-kurangnya 60 GB space.

Playtesters yang telah diluluskan akan menerima e-mel dengan men-download-nya sebelum memulakan ujian. Well, sis dah cerita banyak kat atas tentang ujian alfa, dan demo tetapi bagaimana dengan gameplay pula? Korang boleh mengetahui lebih lanjut mengenai ini di laman utama EA Anthem. Selain itu, korang dapat melihat alpha terbaru, yang memaparkan di Fort Tarsis seperti dalam video dibawah;


P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Written by RT Admin
in News