Please turn on JavaScript to view this site properly.
Last Updated on 15 Apr 2024

BATTLEFIELD V Tidak Mempunyai MICROTRANSACTION Semasa Pelancaran Nanti.

EA DICE telah mengumumkan yang Battlefield V tidak akan mempunyai microtransaction semasa pelancaran. Ia akan ditambah selepas pelancaran dengan menggunakan mata wang dalam game yang dipanggil sebagai Mata Wang Pertempuran, tapi mereka hanya akan menggunkan untuk aksesori.

Bak kata Dice, beliau mahukan para pemain untuk merasai pengalaman peribadi bersama syarikatnya dengan sistem perkembangan yang baru dan memperolehi Coin Company sebelum memperkenalkan mata wang yang premium dalam game tersebut.

Coin Company, yang mana mata wang dalam game ini yang akan korang perolehi apabila main game, boleh dibelanjakan untuk peningkatan senjata dan kenderaan, serta aksesori lain seperti kulit senjata. Mata Wang Pertempuran, ia diperolehi dengan wang sebenar yang hanya memberikan akses untuk membeli aksesori.

DICE membuat beberapa sistem perkembangan yang terbahagi kepada lima kategori dan fokus untuk mendapatkan ganjaran dalam game:

  1. Career rank - Kemajuan keseluruhan. Tingkatkan rank korang untuk dapatkan Coin Company dan kenderaan baru.
  2. Class rank - Untuk unlock senjata baru dan combat roles untuk empat kelas.
  3. Weapon rank - Level senjata secara individu yang membolehkan korang beli aksesori dan update baru.
  4. Vehicle rank - Ia seperti senjata, untuk dapatkan kenderaan secara individu untuk membuka kunci pengubahsuaian baru.
  5. Chapter rank - Terikat pada Tides of War.
https://www.youtube.com/watch?v=eDgFmLUOClI

Battlefield V akan dilancarkan pada 20 November untuk PS4, Xbox One, dan PC. Sis mendapat tahu yang baru-baru ini mengetahui bahawa battle royale mode tidak akan tiba sehingga Mac 2019. Tunggu berita game lagi dari kami okay.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Written by RT Admin
in News