Please turn on JavaScript to view this site properly.
Last Updated on 15 Apr 2024

Hadiah Apa Yang Disediakan Sempena PUBG’S FESTIVE HOLIDAY??

Okay korang, sekarang ni ada something untuk para pemain PC PlayerUnknown's Battlegrounds. Nak tahu apa dia?

Baru je tadi, PUBG memberitahu di blognya bahawa mereka akan keluarkan beberapa hadiah istimewa sempena PUBG FESTIVE HOLIDAY untuk pemain PUBG PC! Sekiranya korang sentiasa spend time main PUBG PC pada bulan Disember ni, korang akan mendapat hadiah khas di game.

Hadiah PUBG festive holiday yang pertama untuk bulan Disember ini adalah Festive Beanie sempena musim Krismas dengan Pom Pom merah di atas. Terdapat juga tanduk rusa. Kedua, Red Nose yang mana korang boleh pakainya dalam rupa watak korang untuk menunjukkan ia adalah musim Krismas. Ini semua dibuat untuk menunjukkan yang PUBG bersemangat untuk menyambut Krismas yang bakal hadir pada hujung bulan ini.

Ianya khas untuk pemain PUBG PC. Tapi untuk Xbox One dan PlayStation 4 pula tidak disebutkan untuk mendapatkan hadiah seperti untuk PC. Untuk versi PlayStation akan dilancarkan dalam minggu ini dan banyak item eksklusif yang akan datang.

Rasanya, snow map juga akan tiba dan hadiah PUBG festive holiday ini layak untuk pemain PC yang log in antara 5 Disember dan 25 Disember nanti. Then, korang baru boleh akses untuk dapatkan Beanie Festive dan Red Nose selama 30 hari. Tapi kalau korang dapat selesaikan misi dengan mencapai 10 teratas dalam tempoh tersebut, korang dapat kekalkan festive.

*Alahai.. Sis tak sempat-sempat nak main PUBG ni.. huarghh


P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Written by RT Admin
in News
# PC