Please turn on JavaScript to view this site properly.
Last Updated on 15 Apr 2024

Trailer ‘Spider-Man: Far From Home’ Akan Keluar Dalam Minggu Ini!

Well, sis dapat sumber dari Collider, yang mana trailer pertama Spider-Man: Far From Home akan hadir dalam masa seminggu ini. Apa yang kita lihat kali terakhir Spidey telah diserangan oleh Thanos dan hilang dalam filem Infinity War termasuk beberapa watak hero dalam cerita itu.

Tapi macam mana Marvel nak tunjukkan watak yang dah 'mati' kena serang oleh Thanos, then buat come back? Uish, mesti trailer ni menarik kan!

Sudah tentu, tiada siapa yang benar-benar menjangkakan Peter Parker- salah satu watak paling ikonik dalam sejarah komik-untuk kekal hilang, tapi itu lah kita tidak tahu apa perancangan Russo Brothers yang seterusnya untuk membawa kembali Spider-Man dan watak Avengers lain yang mati. Marvel masih belum dedahkan tajuk Avengers 4 lagi dan jika trailer 'Spider-Man: Far From Home' ini dah dikeluarkan, mungkin ada kot hint untuk mereka keluarkan trailer Avengers 4? Haa

Apa yang sis tahu, dalam Spider Man: Far From Home berlaku selepas kejadian Avengers 4 dan menunjukkan yang Peter Parker dari Belanda pergi ke Eropah. Filem ini juga menunjukkan yang Zendaya, Marisa Tomei, dan Jacob Batalon memainkan peranan mereka dari Spider-Man: Homecoming, serta Jake Gyllenhaal yang memegang watak sebagai Mysterio yang jahat. Malah, Samuel L. Jackson Nick Fury dan Coby Smulders 'Maria Hill juga akan hadir.

Apa pun, trailer Spider-Man: Far From Home akan dikeluarkan pada Sabtu ini, 8 Disember dan filemnya dikeluarkan pada 5 July 2019.

P/s: Anda tidak tahu dekat mana nak buat servis komputer? Nak beli dan upgrade pc? Call team Racuntech untuk bantu anda.


Written by RT Admin
in News